Valuta:  
Home -  FAQ

New Balance Elite Edition,New Balance 993 Toddler Pink,New Balance Wr996ie

Mijn partner en ik zijn halverwege de dertig met kinderen. Toen we samen naar binnen gingen (hij ging naar mijn huis, nu is het ons huis) hebben we niet de tijd genomen om alles door te nemen en te zuiveren. We zijn beide packrats en hebben TEVEEL DINGEN. We zijn allebei ongeorganiseerd. Dit stoort me meer dan hij (veel stapels, rommel, onverpakte dozen, kleding). Hij stopte tientallen dozen in de kelder; Ik had daar al tientallen mijn eigen dozen. We zullen items in dozen zoeken, waardoor dozen overal in de kelder worden overgegeven. Er is meer op de zolder, maar eerlijk gezegd maak ik me daar geen zorgen over, ik hoef er niet dagelijks naar te kijken. Er zijn een aantal dingen die ik niet zal aanraken, zoals zijn gigantische verzameling honkbalkaarten. Ik wil gewoon dat het netjes opgeborgen wordt opgeborgen in plaats van verspreid in de kelderverdieping.

Ons huis is ook een beetje vies. Ik heb het gevoel dat ik in mijn eentje een half schoon huishouden kon onderhouden, maar echt niet goed in. Nu is het moeilijker met het gezinsleven, en mijn partner ziet gewoon niet echt vuil, vuil, stof enz. Hij maakt af en toe wat klusjes, wat een ander, maar gerelateerd probleem is. Ik kan niet zeggen dat ik hem de schuld geef van het vermijden van / het vergeten / te moe zijn om het te doen.

Ik voel me hier elke dag door bezoedeld. Naast het proberen om dagelijkse huishoudelijke klusjes zoals was en gerechten te doen, hoe in de wereld probeer ik al dit spul te organiseren en tijd te hebben om dingen te doen die ik er eigenlijk bovenop wil doen? Dit maakt me steeds angstiger, en ik heb het gevoel dat het meer op me drukt omdat het me meer stoort dan hij; Ik New Balance Elite Edition kende deze relatie die hij het schoonmaken van een schoon huis niet als een prioriteit zag beschouwen, dus het verbaast me niet dat ons huis zo is. Dit is geen dealbreaker, ons leven is fantastisch, ik wil niet zo voor altijd leven, maar ik denk dat hij het goed vindt.

Uiteindelijk wil ik weten wat ik kan doen om dingen vooruit te helpen, zodat ik me niet verpletterd voel door dingen en bedroefd door mijn omgeving.We hebben niet veel geld, maar ik zou overwegen om iemand te sparen om iemand in dienst te nemen. help als ik wist dat het me op lange termijn zou helpen.

gepost door wintersweet om 12:25 PM op 12 oktober 2014 [5 favorieten]

UFYH wordt gedeactiveerd (en een NSFW-taaltag wordt toegevoegd). Ik heb vrienden die ervan genieten en ik heb een aantal van zijn technieken (20/10) met groot succes overgenomen.

Probeer niet om het hele huis in één keer te doen, je zult overweldigd raken, en dat zal je gewoon in een negatieve feedbacklus brengen waar je al het schoonmaken probeert, je uitgeput raakt, en niets ziet er beter uit. gebied / taak, doe het gedurende 20 minuten, rust voor 10. Herhaal als je kunt.

gepost door damayanti op 12:28 PM op 12 oktober 2014 [3 favorieten]

Als ik moet zuiveren, gooi ik tien dingen per dag in tien minuten. Wat het gemakkelijk maakt, is dat ik afval tussen de tien dingen tel. Dus op sommige dagen, als ik dapper ben, kunnen het tien kledingstukken zijn. Als ik niet dapper ben, zijn het misschien negen dingen die sowieso afval zijn, en een echt item, zelfs als het een haarclip is. New Balance Wr996ie Deze methode maakt mij niet bang voor het zuiveren terwijl ik de gewoonte van zuivering opbouw. Ik krijg ook het gevoel dat ik na tien minuten klaar ben, wat de volgende dagen gemakkelijker en gemakkelijker maakt, totdat je er echt naar uitkijkt.

geplaatst door Vaike om 12:29 PM op 12 oktober 2014 [12 favorieten]

Ik vond dat het inhuren van een professionele organisator bij Yelp enorm nuttig was. (Zie mijn vorige vragen voor hoe ongelooflijk gestrest ik was door al de rommel en vuiligheid in mijn huis.) Geen advies over manieren om hiermee om te gaan, hielp omdat het gewoon te stressvol en vermoeiend was. Een organisator zal niet het mentale gewicht van al deze stront op zijn hoofd hebben zodat ze er doorheen kunnen vliegen en je helpen dingen uit te zoeken. Je hebt misschien maar één of twee sessies nodig. Ik kan dit echt niet genoeg aanbevelen.

geplaatst door bleep op 12:37 PM op 12 oktober 2014 [4 favorieten]

20 minuten per dag schoonmaken of organiseren.

gepost door 724A om 12:39 uur op 12 oktober 2014

En wat betreft het kiezen van iemand, ik dacht er veel over na en zwom maandenlang rond op Google totdat ik op een dag genoeg kreeg van het bellen van nummers op Yelp totdat iemand het opnam.

geplaatst door bleep om 12:39 uur op 12 oktober 2014

KELDERPLATEN gemaakt van welk materiaal dan ook het handigst is om stalen exemplaren te kopen, houten te bouwen, vreselijke planken en cinderblokken aan elkaar te plakken om de dozen op te zetten.

LABEL DE DOZEN. Zelfs als je gewoon opslaat wat er in zit en het is niet erg coherent. Ik kreeg felroze masking tape en schreef op de masking tape, New Balance 993 Toddler Pink zodat het in één oogopslag gemakkelijk te zien is en ik kan zien welke vakken nog niet zijn gelabeld.

PAS OP HET SLECHTSTE. Ik heb dit jaar mijn kast gereinigd en ik wist dat ik de helft van mijn schoenen kwijt wilde raken (ik had meer dan 80 paar) maar alleen maar naar 80 paar te kijken en 'GAAAAAH welke helft kies ik?' Was veel te In plaats daarvan besloot ik welke de vijf slechtste paren waren die ik het minst waarschijnlijk ooit nog zou willen dragen. Dat was vrij eenvoudig! Een week later dacht ik: 'Terwijl ik hier de was opruim, ga ik om de twee slechtste paar schoenen uit te kiezen, 'en koos er nog twee uit. Enzovoort. Het werd gemakkelijker terwijl ik ging omdat ik steeds minder had om door te kijken en te vergelijken, en de algehele taak leek steeds kleiner te worden. in één keer wat te bewaren en wat weg te gooien, het is oké om gewoon de 'onderste 5%' te pakken om zich te ontdoen van, en terug te komen bij de rest. Het is vrij snel om een ​​paar dingen te kiezen, je gaat vooruit en je maakt de hoofdtaak steeds kleiner. (Omdat ik mijn werkkleding heb meegemaakt, die moeilijk te scheiden is omdat Ik kan altijd een reden bedenken waarom ik ze zou kunnen dragen, ik heb mezelf bedrogen met: 'Oké, welk EEN heb je het minst waarschijnlijk nog een keer aan als je van ÉÉN ding af moet?' Ik kan altijd EEN ding vinden .) Dit heeft de levensduur van mijn roedel ernstig veranderd. In plaats van de hele baan aan te pakken, spaander ik er gewoon vanaf vanaf de bodem, en het doet het zelf!

RECHTS DE DEUR UIT. Dingen waar ik vanaf ga, gaan recht uit de deur naar de vuilnisbak of naar de kofferbak van mijn auto (voor donatie). Zelfs als het betekent dat ik een week rond rommel in mijn kofferbak rijd voordat ik langs de donatie kan komen wijs of zie de vriend waar ik het aan geef; als het in het huis blijft, zal ik het wroeging van Purger hebben. (In dezelfde geest, geef het idee van garageverkoop en ebay op en wat dan ook, totdat je het meer gezuiverd en onder controle hebt.) Als je niet rijdt , zet een doos of een prullenbak in de voorste kast of ergens anders, laat er dingen in vallen en sluit het weg uit het zicht.

Mijn man en ik zijn OOK beide packrats (ik ben meer een hervormde packrat, maar ik moet de neiging hebben) en ik heb er meer last van dan hij is. Een andere strategie die we hebben is dat ik bepaalde kamers heb beweerd woonkamer, de keuken als (relatief) vrij van rommel en ik ben absoluut meedogenloos en mensen die hun rotzooi achterlaten in die kamer, ik dump het op hun bureau of bedden.We hebben de kelder rec ruimte als mijn man's kamer aangewezen en hij kan bewaar alle rotzooi in de wereld daar beneden als hij dat wil, zolang het maar in die kamer past en ik het niet hoef te zien. De andere kamers (slaapkamers, eetkamer) zijn in een constante was van rommelgolven die Ik vecht terug en sluip dan op me toe, maar ik kan in ieder geval mijn rommelvrije woonkamer en werkende keuken binnengaan als het te veel is om mee om te gaan.

gepost door Eyebrows McGee op 12:56 PM op 12 oktober 2014 [28 favorieten]

Flylady, zonder twijfel. Negeer de sfeer van de Southern Church Lady over de site en concentreer je op de 100% keiharde tips voor de rommel en reiniging.

gepost door essexjan op 12:58 PM op 12 oktober 2014 [5 favorieten]

Iedereen heeft zijn eigen beste manier om dingen te doen, dus misschien moet je verschillende benaderingen proberen. Raak niet ontmoedigd als iets niet werkt, want het betekent niet dat er iets mis met je is.

Uw probleem moet worden opgelost, het zijn geen slordige packrats. ' Het is een heleboel dingen als: 'Wanneer we spullen in dozen zoeken, komen we in de kelderverdieping terecht met een hoop losse spullen.' Wat het ook is, het zal nieuwe gewoonten vereisen die de moeite waard zijn. : zorg ervoor dat uw dozen gemakkelijk te openen en te sluiten zijn. Ze moeten niet volledig gevuld zijn, waardoor u veel items moet verwijderen om te vinden wat u zoekt. Vind een manier om te weten in welke doos een gegeven item is in, dus je hoeft niet meer dan één vak te openen om het te vinden. Stapel zware dozen niet zo hoog dat het te ontmoedigend zal zijn om ze neer te halen of weer op te zetten. Overweeg iemand aan te nemen om je te helpen bij het opzetten van de opslag zodat je het gemakkelijker kunt afhandelen.

Meestal zit je midden in een of meerdere dingen als je iets uit de opslag haalt. Ik ben echt bekend met het hele ding: je krijgt wat je nodig hebt en denkt niet eens aan het opruimen van het gebied. heb daar het gen niet voor! Wat voor mij werkt is zoiets als: 'Ik sta op het punt om naar beneden te gaan en een doos te zoeken (of een boterham te maken) en als ik klaar ben, zal ik dingen plaatsen waar ze horen omdat __________.' Omdat ik 'Ik ben later boos op mezelf als ik dat niet doe, want ik hou echt van een puinhoopvrije keuken, hoewel ik nooit heb geleerd hoe ik het zo moet houden, omdat ik geen nieuw probleem wil creëren als ik het origineel oplost probleem.